DIA INTERNACIONAL DE LES FAMÍLIES

Aquest tercer trimestre, des de la Comissió Força, s’ha organitzat un seguit d’activitats de reflexió sobre la cocriança per dinamitzar amb l’alumnat.

Hem posat sobre la taula temes com la importància d’una criança coordinada i consensuada entre les persones adultes encarregades d’aquesta, per tal de compartir responsabilitats encaminades al desenvolupament integral de l’infant.

Les mestres i els mestres de cada ensenyament han dinamitzat activitats ben diverses, des de la lectura del manifest, tertúlies esdevingudes d’un poema o petit text, converses sorgides  després d’escoltar un podcast, fins a l’elaboració d’un mural.

Ha estat una activitat molt ben rebuda per l’alumnat.