3, 2, 1… viatge al nostre planetari!

Avui els alumnes de P3 hem viatjat per tot l’univers. No ens ha fet falta gaire equipatge però hem tornat amb la motxilla carregada d’il·lusió i màgia.

Fa dies que treballem amb ganes per aconseguir fer el nostre propi planetari. La idea va sorgir a partir d’una caixa gegant que ens va portar una mare i del tema que estàvem treballant. Nosaltres, els més petits de l’escola, hem portat la immensitat de l’univers a la nostra aula. Així, de tant en tant, ens perdem entre galàxies, planetes, coets i estels.

Si voleu visitar el nostre planetari us esperem a P3.

Podeu veure més imatges.

Us deixem també un vídeo resum del nostre projecte de “La lluna”.