Què llegim aquest Sant Jordi els alumnes d’infantil?

S’acosta Sant Jordi, la festa del llibre per excel·lència! Som molts els que comprem llibres moguts per les últimes novetats, els clàssics de sempre, els més mediàtics… les mestres d’Educació Infantil després d’haver fet un treball al voltant de les biblioteques d’aula us volem ajudar a fer aquest Sant Jordi una mica més fàcil, us presentem una selecció de llibres que de ben segur que enriqueixen les vostres biblioteques infantils familiars.

Són recomanacions i evidentment heu d’escoltar els vostres fills i deixar que els seus interessos els guiïn i els permetin també trobar el gust per la lectura.

La literatura infantil és una peça imprescindible pel desenvolupament de l’infant i el seu contacte amb aquesta ha d’ésser considerat des d’una etapa molt primerenca. Joc, llenguatge i literatura configuren un amalgama d’oportunitats de creixement personal que l’infant requereix com a ésser individual i social.