Escola Verda

El programa d’Escoles Verdes de Catalunya, treballa diversos temes sobre la sostenibilitat, reciclatge i reducció de residus, també  promou la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora del nostre entorn.

Som una xarxa de centres educatius de Catalunya que volem innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

A la nostra escola realitzem diverses campanyes i activitats per tal de que tota la comunitat educativa prengui consciència de la importància de respectar i mantenir net el nostre entorn.

QUÈ FEM?

• Reciclem utilitzant cada contenidor adequadament i intentem utilitzar materials que no generin residus (sobretot en els esmorzars, portem carmanyola i cantimplora).
  • Tenim un hort, on aprenem a plantar verdures i plantes de temporada, com hem de tenir-ne cura, observem com creix.
  • Campanyes per mantenir neta l’escola i l’entorn. Realitzem accions per a l’embelliment i neteja de l’espai urbà (propostes del Consell d’infants).
  • Jornades de treball de tota la comunitat educativa per millorar i fer manteniment de les instal·lacions del pati de l’escola.