Coneixeu el Programa SI i la Quaresma Saludable?

Molts de vosaltres ja coneixeu el Programa de Salut Integral (programa SI). Però per si no el coneixeu o voleu fer memòria us en fem cinc cèntims. Es tracta d’un programa d’intervenció escolar dirigit a nens i nenes de 3 a 16 anys amb un clar objectiu: demostrar que l’adquisició d’hàbits saludables des de la infància redueix els riscs de patir malalties cardiovasculars i millora la qualitat de vida en l’edat adulta.

El Programa SI! neix de la voluntat del Dr. Valentí Fuster de promoure la salut cardiovascular amb l’objectiu d’ensenyar a mantenir hàbits de vida adequats i durant tota la vida.

A les escoles on es porta a terme el Programa SI!, com és el cas de l’escola Sant Joan, pretenem que els nens aprenguin a mantenir hàbits de vida saludables i facilitar-los les habilitats necessàries que els permetin actuar positivament respecte a la seva salut durant tota la vida.

Per altra banda, a l’escola estem duent a terme una acció molt lligada al Programa SI: la quaresma saludable. Cada setmana de quaresma els membres de la comunitat escolar tenim un repte a superar… la setmana passada van ser molts els esmorzars saludables i originals que vam poder veure a l’escola. Aquesta setmana ens demanen activar el cos movent-nos de valent: anar a peu a l’escola, anar amb bicicleta, patinar, ballar… fer-nos una foto i portar-la a l’escola.

Salut!

Si cliqueu a la imatge d’en Cardio obtindreu més informació del Programa SI.

La Quaresma Saludable us portarà a les imatges que hem recollit. Gràcies per participar!