* Participant a Grècia en un curs de l’Erasmus +

Aquest passat mes d’agost, una altra mestra del nostre centre, la Sara Bertran, ha realitzat també una formació del projecte Erasmus+ a Nafplio (Grècia). El curs “ICT in the classroom: innovate tools to facilitate students learning, collaboration and creativity”, que ha reunit una dotzena de docents d’arreu del continent,  ha permès treballar molta varietat d’apps d’ús educatiu, pissarres col·laboratives, creació d’aplicacions adaptades a les necessitats de l’alumnat, realitat virtual, gravació i edició de vídeos educatius, materials per a les flipped classroom, aplicacions de pregunta-resposta, aplicacions de concurs, etc.

Erasmus+ és un programa que impulsa la Unió Europea per donar suport a la formació, la joventut i l’esport a Europa, destacant actualment l’ús de les noves tecnologies, l’ecologia, la inclusió social i la participació de les persones en la vida democràtica.

El curs ha estat molt interessant per la varietat de continguts que s’han ofert. Per aquest motiu, tenim moltes ganes de poder posar en pràctica els recursos adquirits i que el nostre alumnat pugui gaudir i aprendre amb aquestes noves eines.