* Erasmus+ a Suècia

La setmana del 23 al 29 d’abril es va realitzar l’última mobilitat del programa Erasmus+ de l’escola Torroja i Miret. Aquesta mobilitat denominada “Visita educativa estructural a escoles i instituts i Seminaris de formació” es va realitzar al país escandinau de Suècia. Hi van participar un total de 91 mestres de tota Europa, entre els quals hi havia la cap d’estudis de la nostra escola, Rosa Álvarez.

La visita a Suècia ha estat una oportunitat pel nostre centre per veure i conèixer d’aprop quin és el sistema educatiu suec i com és el funcionament de diverses escoles d’Estocolm i de la població de Balsta. Durant aquesta setmana es van realitzar visites a tres centres educatius i es va assistir a diferents reunions/formacions realitzades per membres d’equips directius i mestres d’escoles i instituts de Suècia, també es va formar part de grups de treball que tenien per objectiu conèixer i treure conclusions sobre el sistema educatiu suec, el paper dels mestres i
la seva societat.

Un altre objectiu important de la mobilitat a Suècia va ser poder establir xarxa i contactes amb diferents mestres d’arreu d’Europa per poder realitzar futurs projectes i visites de manera compartida entre la nostra escola i altres.