Primària

MANUALITAT ARBRE DE NADAL

L’alumnat de sisè de primària durant aquesta setmana hem decorat una caixa per fer un arbre de Nadal conjuntament amb la resta de les classes. Aquest arbre estarà format per diferents caixes apilades una sobre de l’altra. Nosaltres els alumnes de sisè, primer de tot l’hem forrat amb papers de diari i cola, després li […]

MANUALITAT ARBRE DE NADAL Llegeix més »

Visita Bernat Erta Majó

El 28 de novembre passat, vam tenir el privilegi de rebre la visita d’un atleta excepcional, Bernat Erta Majó, un representant olímpic de la nostra pròpia ciutat. Els nens de 2n a 6è van gaudir d’una xerrada fascinant on va compartir les seves experiències i vivències com a esportista d’elit. Va ser un dia extraordinari

Visita Bernat Erta Majó Llegeix més »

CELEBREM EL DIA DEL MESTRE

Ahir dilluns dia 27 de novembre per iniciativa de les famílies de l’escola vam celebrar el dia de la mestra i del mestre. Tot el personal del centre volem agrair de tot cor aquest gran detall i especialment a les mares i pares que van organitzar aquesta celebració tan emotiva. Gràcies AFA, gràcies famílies!!!

CELEBREM EL DIA DEL MESTRE Llegeix més »

Projecte Contacontes

Aquest curs s’ha iniciat un nou projecte gestionat per l’AFA, el contacontes a la biblioteca. Aquest, es realitzarà de manera mensual, a les 16:45h i està dirigit als alumnes d’I3, I4, I5, 1r i 2n. El primer contacontes del curs ha sigut tot un èxit de participació. El conte escollit per la família de l’Olivia

Projecte Contacontes Llegeix més »

ANEM AL CAIXAFÒRUM

L’alumnat de sisè aquest matí hem anat al Caixafòrum a fer unes activitats de matemàtiques. L’activitat ha estat molt interessant, hem pogut repassar continguts que ja havíem treballat en cursos anteriors. L’aresta, vèrtex, costat…. També hem après un nou concepte. La cinta de mpèvius. Si voleu veure que bé ens ho hem passat, no dubteu

ANEM AL CAIXAFÒRUM Llegeix més »

Projecte SISME

La Gasol Foundation presenta el projecte SISME per generar hàbits saludables a les escoles. En aquest projecte Pau i Marc Gasol són els fundadors. I a la nostra classe ho estem començant a portar a terme. L’objectiu és fomentar el desenvolupament físic, psicològic i social de nens i nenes i té com a missió la

Projecte SISME Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut