El nostre hort

Benvingudes famílies!

Com alguns ja sabreu, els alumnes de tercer hem fet un projecte sobre les plantes i hem pensat que seria molt bona idea fer un hort a l’escola. Per això hem creat aquest bloc on anirem penjant tot allò que hem fet fins ara i on podreu anar veient l’evolució del nostre petit hort.

Ara us ensenyarem els passos que vam seguir per començar aquesta nova aventura.

Quan vam començar el projecte de les plantes va sorgir la proposta de fer un hort a l’escola per poder estudiar-les més de prop. Vam pensar que a l’escola hi havia una terrasseta que no es feia servir i que aquell lloc seria perfecte!

img_5439

img_5440

Vam buscar per internet quin tipus d’hort podríem fer a la nostra terrassa i les taules de cultiu ens van semblar les més adequades. Vam pensar quin material necessitaríem i quants diners hauríem de demanar a l’escola.20161019_161850 20161020_100151

Els delegats verds de tercer (Nacho i Joel) van anar a parlar amb la Lourdes i la Núria i els van entregar una carta on estava tot el pressupost ben detallat. Després de rumiar-s’ho una mica ens van donar una resposta: SI!!

Ja teníem el permís i els diners per muntar el nostre hort.foto-despatx2

Però encara necessitàvem més ajuda. Per això vam pensar que podíem escriure cartes a familiars d’alguns dels nostres companys perquè vinguessin a explicar-nos tot allò que havíem de saber. Per sort, alguns avis, tiets i pares estaven disposats a ajudar-nos i ens van contestar molt ràpid les cartes.

carta-avi-carla-l img_5780 img_5781 img_5782 resposta-avi-carla-l

Alguns avis ens van donar llavors perquè poguéssim plantar faves, enciam, col, tomàquets…llavors2

img_5783

Per fi van arribar les nostres taules i gràcies a l’ajuda del Juan les vam podem muntar. Va ser molt divertit i el resultat va ser perfecte!taules