FEM D’EXPLORADORS A LA BASSA DE CAN MIRAVITGES

Els nens i nenes de P5 vam anar a l’escola de natura Angeleta Ferrer ja que fa poc que ens hem endinsat en el món dels bitxos. L’escola és un equipament de l’Ajuntament de Badalona, ubicat a la masia de Can Miravitges, a la vall de Pomar, zona de gran riquesa natural dins del Parc de la Serralada de Marina.

Allà hi vàrem poder fer dues activitats; per una banda, el laboratori en el que vam observar petits organismes amb lupes de mà i amb una lupa binocular, i per altra banda, la bassa, on vàrem observar i explorar l’ecosistema de la bassa. Desprès d’observar i descriure les característiques morfològiques d’alguns éssers vius, vam omplir una llibreta amb les dades recollides.

Aqui teniu una petita mostra del dia tan fantàstic que vàrem passar!