Primera assemblea curs 2009-2010

MILLORANT EL NOSTRE PATI
EL PLA D’ACCIÓ ES POSA EN MARXA
ASSEMBLEA DE NENS I NENES 2 D’OCTUBRE DE 2009
Reunits els nous delegats de cada classe es presenten i entre tots recorden la tasca realitzada fins ara. S’acorda la proposta que fan les mestres de que cada cicle continuï amb algun dels temes que van investigar el curs passat:

Educació Infantil: Les joguines del pati.
Les plantes del pati de pàrvuls
Cicle Inicial: Els jocs al pati
Les plantes del porxo
Cicle Mitjà: Els conflictes a l’hora del pati
Els esmorzars
Cicle superior: El manteniment del pati
La cura del pati

El Pla d’Acció està penjat al punt verd i baixen a repassar la llista de les accions que es vam comprometre a fer. Assenyalen amb un marcador les que l’ajuntament ja ha fet aquest estiu.
Després visiten les millores que s’han fet.
Ja tenim fonts noves, però les aixetes per obrir-les estan molt velles i a vegades surt l’aigua amb massa pressió i ens esquitxem.
Encara falta canviar la font del porxo.
Ja tenim sorra nova al sorral. S’hi juga molt bé però a vegades els nens i nenes tiren sorra a la pista de baix.
Els nens i nenes de parvulari han tornat a posar el cartell per recordar que no llencin joguines a les plantes, però algú hi ha llençat galledes i pales.
Encara hi ha gats als jardinets. Una gata ha tingut dos gatets aquest estiu i els dóna de mamar tranquil·lament entre l’heura.
Han pintat les línies dels camps d’esport de la pista. Les línies grogues són del futbol, les blanques del bàsquet per grans i les blaves pel mini bàsquet.
Estan instal·lant dues cistelles noves de mini bàsquet i també pintaran un altre camp amb línies blaves. Es podran fer dos partits alhora.
Veuen però, papers i restes de menjar per terra dels patis.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>