Handbol a 5è

Aquest trimestre els alumnes de cinquè hem participat a una lligueta d’ handbol.
Valorem l’ experiència de forma molt positiva perquè per una banda ens ha motivat a aprendre les quatre normes bàsiques per a poder jugar ( no trepitjar l’ àrea amb la pilota a la mà, no donar més de tres passos sense botar la pilota, a no botar amb dues mans i a passar o llançar la pilota amb una mà) i per l’ altra banda perquè hem viscut un munt d’ emocions.
Gràcies a les escoles : Fuster, Primavera, Sagarra, Sant Just, Torre Balldovina i Wagner i a les persones implicades en l’ organització.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *