VISITA A LA POTABILITZADORA DE SANT JOAN DESPÍ

Hola a tothom!
El divendres 21 de març, els alumnes de 6è vam visitar l’ETAP de Sant Joan Despí. Prèviament havíem fet unes activitats a la classe sobre el cicle urbà de l’aigua i el taller d’AGBAR “Aqualogia”.
La visita va ser molt interessant. Vam fer un recorregut per les instal·lacions de la planta (amb armilla i casc) i un “taller” sobre la composició química de l’aigua potable i el seu consum. Vam aprendre, entre d’altres coses, que no hem de malbaratar l’aigua, perquè és un bé escàs i quan surt per l’aixeta és el resultat d’un procés llarg i complex.
Volem, des d’aquí, agrair la feina de les educadores. Ens ho vam  passar molt bé, aprenent amb elles.
En acabar la visita vam anar al parc de Can Vidalet, on vam dinar i jugar fins a l’hora de tornar a l’escola.