MOVIMENTS ARTÍSTICS DELS SEGLES XIX I XX

Els alumnes de 6è hem posat en comú els treballs realitzats sobre l’art de l’Edat Contemporània: els moviments artístics dels segles XIX i XX.

Hem fet unes presentacions (power point), explicant les característiques principals del moviment artístic escollit, presentant algun dels seus autors i una mostra de les seves obres.

Ens hem aplegat en una de les dues aules i  els hem compartit: n’hem vist dedicats al Romanticisme, a l’Impressionisme, al Modernisme, a l’Expressionisme, al Cubisme i al Surrealisme.

Com si d’una desfilada d’autors es tractés, han anat succeint-se a la pantalla informacions i obres de DelacroixGéricault, Renoir, Manet, Monet, Degas, Van Gogh, Gaudí, Kirchner, Munch, Picasso, Gris, Chagall, Magritte i Dalí

L’activitat ha estat interessant, ens ha permès conèixer una mica més sobre l’evolució de l’art. Els nostres mestres ens han felicitat: nois i noies bona feina!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *