Arribada a Cala Montjoi

Ja som a Cala Montjoi! Tal i com estava previst, hem arribat per mar cap a les 14:00, després de fer la visita a les ruïnes d’Empúries.

De moment sembla que el temps ens acompanya, hem tingut estones de molt de sol i ara, encara que el cel està tapat, els nois i noies estan podent gaudir de les activitats programades.

Bé famílies, segon dia de colònies en aquest entorn paradisíac.

Aquest matí hem fet l’excursió a Cadaqués, i com podreu observar per les imatges, el sol ha vingut amb nosaltres. Després de dinar, però, ha caigut un bon xàfec que ens ha espatllat el bany… i vint minuts després brillava el sol de nou!

Malauradament arribem a la recta final, però ens ho hem passat genial i ens quedem amb un magnífic record d’aquests tres dies.

Ja hem recollit maletes i estem amb les últimes activitats. Ens veiem en unes hores!

Cliqueu a sobre de la imatge per veure’n més.

Acte de Graduació del PFI

El dimecres 13 de juny es farà un acte de graduació dels estudiants de PFI de la delegació a Granollers. El nostre grup ha fet un vídeo per a l’ocasió que té com a objectiu expressar l’evolució que han viscut al llarg del curs des de la seva mirada. Ens agrada molt i el compartim amb tots vosaltres. Enhorabona!

Stand a StudentAwards

Aquest dissabte som presents a Student Awards 2018 del programa mSchools. És una iniciativa de mEducation que impulsa Mobile World Capital Barcelona i hem quedat finalistes. A la nostra secció es presenten dotze treballs davant dels jurats de mSchools (representants de l’Ajuntament de Barcelona, de la Generalitat de Catalunya i de mSchools i internacionals de GSMA).

Enhorabona a la Helena Martín, en Biel Cano i la professora Cristina Blaya.

Tràmits de reclamació del viatge de 4t

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu el viatge a Londres de 4t d’ESO d’aquest curs ha tingut entrebancs tant a l’anada com a la tornada. Per una banda es van perdre unes maletes que van trigar a arribar, i per altra banda es va cancel·lar el vol de tornada del dijous 31 de maig i es va haver de romandre dos nits més a Luton, prop de Londres.

L’agència de viatges Cum Laude ja ha iniciat els tràmits de reclamació per diferents conceptes.

– Maletes: Només tenen dret a reclamar els alumnes als que la maleta va trigar més d’un dia en arribar a l’hostal. Es reclamaran les despeses per compra de roba i articles de primera necessitat a partir dels tiquets de compra que es presentin. El professorat ja ha recollit aquests tiquets.

– Retard del darrer dia: El retard en el vol de tornada va comportar que alguns alumnes haguessin de comprar menjar. El professorat ja ha recollit els tiquets de compra perquè Cum Laude pugui fer la reclamació a Vueling o bé a l’assegurança del viatge. Si algú encara no els ha lliurat, que ho faci demà divendres.

– Cancel·lació: A través de l’agència Cum Laude es pot fer una reclamació individual a Vueling. Per aquest motiu s’ha donat als alumnes un full d’autorització que han de signar l’alumne com a viatger afectat i el pare o mare com a representat legal del menor autoritzant Cum Laude a fer la reclamació i cobrar la indemnització si és el cas. Si Cum Laude cobrés  la indemnització, llavors l’agència faria l’ingrés dels diners al centre i aquest faria devolució a les famílies. Cal tenir present que la companyia aèria pot al·legar causa extraordinària per haver cancel·lat el vol i llavors no es té dret a cap indemnització per cancel·lació, però creiem que és bo que tots els afectats presentin reclamació per si de cas aquesta s’accepta.

Preinscripció a Cicles de Grau Superior i FPB. Informació Curs preparació Cicles Formatius

Presentació de sol·licituds del Grau Superior: del 29 de maig al 7 de juny de 2018. Presentació de sol·licituds de Formació Professional Bàsica (PPP) fins el dia 13. Enllaç

Es preveu que hi hagi oferta al centre del Curs de preparació per a la incorporació als cicles de grau superior, el qual mantindrà, per als tècnics de formació professional, els efectes de prioritat per ser admesos als cicles de formació professional. Esperem més informació.

Finalistes al concurs App Education

Som finalistes al Concurs App Education en el marc del programa mSchools 2018 amb un grup de treball d’alumnes de 4t d’ESO que han fet la matèria d’Informàtica amb el disseny de l’app Gestiona’t, dins de la categoria Empresa i serveis connectats. La jornada de presentació i lliurament de premis, mSchools Students Awards, es durà a terme el dissabte 9 de juny a La Farga (Carrer de Barcelona, 2, 08901 L’Hospitalet de Llobregat, Barcelona).

Més informació al blog del Departament de Tecnologia. Us posem l’enllaç a la proposta finalista: Gestiona’t

Felicitats!

Premi Baldiri Reixac al treball “Viladrau, un entorn poètic”

Ens complau comunicar-vos que el jurat dels Premis Baldiri Reixac 2017-2018 ens ha atorgat un dels 50 premis de 900 euros pel treball presentat en la modalitat alumnes, cicle ESO (4t), amb el títol Viladrau, un entorn poètic. El premi consisteix en un diploma i 900 euros en forma de targeta regal per comprar a qualsevol botiga ABACUS, que serà lliurat el diumenge 3 de juny al Teatre Nacional de Catalunya en un acte que commemora, a més, el 40è aniversari dels Premis Baldiri Reixac.

Enhorabona als professors Maria del Mar Olivé i Joan Marc Ramos!

Us presentem el vídeo del TNC en el moment que l’Amal, l’Andrea, la Nouhayla i la Safae recollien el premi: