Xerrada sobre la tuberculosi

Oferida per la “Red contra la tuberculosis y por la Solidaridad”

El passat dia 7 d’octubre l’entitat social Red TBS  ens proposa als alumnes de l’escola una xerrada amb cinefòrum  per que prenguem consciència de la importància de preveure una de les malalties respiratòries més extenses  arreu del món.

Dr. Javier García

Gràcies a l’exposició dinàmica del Dr. García Pérez, als curtmetratges en relació a la malaltia a  través del cinema i a l’experiència d’una de les seves pacients, ha estat dues hores d’activitat pràctica, interessant i propera, on molts dels alumnes han participat amb les seves preguntes de dubtes o aclaracions.