XIV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA

El proppassat 19 d’albril vam participar en el XIV CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA  que es va celebrar a Igualada. Aquest és el segon any que el nostre centre hi participa.
L’ alumna que ens ha representat en la categoria de Corsaris és la Júlia Baqué de 2n A. I en la categoria de Tropa de Corsaris, tres alumnes de 3r:  el Miguel Martín de 3r A i  l’ Ivan Marín i la Clàudia Garcia de 3r B. Els alumnes van rebre un diploma acreditatiu i un parell de llibres de regal. Des d’aquí volem felicitar- los per la seva bona actuació!