Vídeo del projecte OPERACIÓ PATI de 1r B

En aquest vídeo del projecte delegats/des 3D podeu veure la implicació d’un grup d’alumnes que ha treballat cooperativament amb materials reciclats per crear una nova zona d’ombra al pati de l’institut.

Ha sigut un projecte que hem anomenat OPERACIÓ PATI i s’ha amb el projecte Delegats 3D del Departament d’Educació. Ha sigiut un procés emocionant amb diverses etapes de treball: aàlisi de les dades, propostes i priorització de les necessitats (aula, institut, poble), organització de les tasques, desenvolupament del projecte i, per últim, avaluació final.

És important escoltar la veu del nostre alumnat i proporcionar les eines adequades perquè assoleixin aquells objectius que pretenen millorar la convivència i el benestar al centre.

L’enhorabona 1r B!!!!

Feu clic a l’enllaç següent: Enllaç vídeo projecte 3D