Venda polvorons proviatge 4t ESO

L’AMPA de l’Institut de Vallbona d’Anoia és l’encarregada de realitzar la venda de polvorons pro-viatge de final d’etapa. Els alumnes de 4t d’ESO que participin en el viatge són els que podran realitzar les vendes. Si un alumne/a no participa en el viatge, pot participar en les vendes, però el benefici anirà destinat a abaratir el cost del viatge dels companys.

Enguany s’ofereixen quatre productes del catàleg:

L’alumnat de 4t d’ESO que hi vulgui participar realitzarà la comanda a l’AMPA el proper dimarts, 27 de novembre de 18:30 a 19:30h a l’Aula 1. S’haurà de portar l’import del preu de venda de totes les unitats que s’encarreguin a l’AMPA. El lliurament de les comandes es realitzarà quan hagin arribat els productes i s’hagin organitzat els lots dels productes de cada alumne/a.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb l’AMPA al correu: ampasesvallbona@gmail.com