Valoració del projecte “El Camí”

Desktop6Aquest curs els alumnes de 3r ESO, dins la matèria de geografia han participat d’un projecte singular : “El Camí: Visions particulars sobre els moviments migratoris”.

El projecte que s’ha organitzat juntament amb el CFA Víctor Català de sant Esteve de Sesrovires dins el centre penitenciari can Brians 2 , apart del treball compartit en el blog del projecte: http://elmovimentmigratori.blogspot.com.es/, ha afavorit dues trobades: una primera a la nostra SES, oberta a alumnes i professors on es va compartir i intercanviar experiències i una segona més reduïda el passat dia 9 de maig al centre penitenciari.

Tot plegat ha estat una magnífica experiència, que ha ajudat enormement a professors i  alumnes a ampliar la perspectiva que tenim del món en que vivim, de manera que creiem que s’ha aconseguit amb escreix l’objectiu principal que era  el de treballar per a un alumnat compromès, capaç d’assumir reptes, reflexionar críticament i actuar en l’entorn.