SOLILOQUIS, pensaments d’adolescents.

Aquest dimarts 8 de juny, l’alumnat de 4t d’Arts Escèniques i Dansa estrena el seu espectacle final, Soliloquis, pensaments d’adolescentsAl llarg del curs ha estat treballant diferents tècniques teatrals, ha treballat la comedia de Molière, ha improvisat, ha creat diversos personatges i finalment actuarà a l’escenari de la Sala Calveras de Vallbona d’Anoia. L’espectacle és una introspecció de les seves vides, què motiva als adolescents? Què els preocupa? L’alumnat ha creat la dramaturgia dels seus textos, molt interns que interpretarà davant el públic, el  pensament  d’aquests adolescents s’han posta al servei de l’espectacle col·lectiu i apareixeran diversos personatges reflexionant sobre les seves vides. L’espectacle està obert al públic segons l’aforament en temps de pandemia. Hi ha places reservadles a les famílies directes dels i de les participants. Us esperem.

Actors i actrius: Lucía Carod, Marc Galeto Elisenda Salvador, Sergio Belmonte, Adrià Pañella, Ariadna Giribet, Mariona Robert, Delia Paton, Joel Marquez, Vanesa Noguera, Samuel Triano, Andrea Molina i Jacob Fekkak,

Direcció escènica: Xesca Vela

Ajudant de Direcció i llums: Joan Valentí

Agraïm la col·laboració de la Companyia Terra Teatre i a l’Ajuntament de Vallbona d’Anoia.

SALUT I MOLT TEATRE!

Aquí us deixem un petit Resum del treball del curs. Enhorabona pel vostre treball!