Tríptic de les portes obertes

Us adjuntem el tríptic que vam editar per a la Jornada de Portes Obertes del 29 de febrer de 2020

De les 11 a les 13h es va poder visitar el centre, entrar als diferents espais (aules, taller de tecnologia, laboratori…) on hi havia exposats treballs i projectes realitzats pels alumnes. Les famílies visitants van ser ateses el professorat del centre i alumnes de diferents nivells d’ESO.

A les 12h l’equip directiu va oferir una xerrada per a què es pogués conèixer el nostre projecte i resoldre dubtes.

L’AMPA també hi va ser per donar la benvinguda i atendre també les inquietuds i curiositat dels visitants.