Treball de síntesi de 2n ESO a la Vall de Boí

Barruera

Els dies 2,3,4 i 5 de maig ,  alumnes de 2n ESO  han anat a la vall de Boí per realitzar el treball de síntesi que enguany estava dedicat a la Ràdio.

S’han allotjat a Barruera que és la capital de la vall. Des d’allà i allà mateix, a més a més de  les activitats dedicades al treball de síntesi, també n’ han fet d’altres ben interessants.

Les més importants han estat  un taller d’hidrobiologia al riu Tor de Noguera que creua la vall i un taller a Taüll  sobre  l’art romànic, tenint en compte que les vuit  esglésies romàniques de la vall van ser declarades  Patrimoni Mundial per la UNESCO el 30-11-2000

Però també ha hagut espai pel divertiment, com una sessió de Body Combat,  i per gaudir de l’entorn i del paisatge pirinenc acostant-se al parc nacional d’Aigüestortes fins l’estany Llong que encara estava guarnit de neu.

Els alumnes que s’han quedat al centre han fet el mateix treball que els seus companys, però adaptant-ne els horaris. Destaquem la visita que han fet a Ràdio Igualada i l’entrevista que han mantingut  amb l’Andrés Diaz i el Xavier Tarafa, presidents dels Falcons i del Casal d’avis de Vallbona.