TEATRE I EDUCACIÓ: GUIA PRÀCTICA PER A LA DOCÈNCIA AMB JOVES

La nostra docent i doctora en teatre i educació, Xesca Vela, ha publicat el seu primer llibre sobre la pràctica educativa teatral. Una recopilació d’exercicis teatrals per dinamitzar l’aula i viure el teatre des de diferents mirades pedagògiques. Una immersió en jocs de presentació, treball corporal, manipulació d’objectes, improvisacions, lectures, dramatúrgies, construcció de personatges i creacions col·lectives. Una eina per al docent dins la seva pràctica. Les activitats proposades han estat provades amb el nostre alumnat de teatre, tant a les optatives de teatre com a l’optativa modal d’Arts Escèniques i Dansa. De fet, la portada del llibre està feta en la nostra sala de teatre, l’AULA CREATIVA. Alumnat de la portada: Aitana Martil, Marta Bayo, Xavier Merino, Ariadna Giribert i Gal·la Hervàs.

Creiem que el teatre és una eina essencial per l’aprenentatge. Enhorabona a tot l’alumnat que ha contribuït a aquestes investigacions dins l’aula, tant necessàries per visualitzar la feina a les classes.

Cliqueu per veure el llibre

Salut i teatre!