Tallers d’immersió lingüística del FSE

El Fons Social Europeu ha destinat una partida de diners per la millora de l’anglès en l’alumnat dels centres educatius. Cada centre educatiu podia fer una proposta de tallers per un total de fins a 4000€.

A l’Institut de Vallbona d’Anoia ens ha estat assignat el 100% dels tallers que vam proposar i, des d’aquesta manera, aquest curs es faran els Tallers d’immersió lingüística organitzats des dels centres educatius següents:

• Jumping ducks
  • Look out theatre
  • Transeduca teatre en anglès

La proposta s’adreça a l’alumnat d’educació secundària obligatòria de centres educatius que tinguin reconeguda la innovació pedagògica per la seva participació en l’edició 2016-2019 dels programes d’innovació Avancem i programa Generació Plurilingüe (GEP), programes en què l’institut hi està actiu.

Els tallers es duran a terme en període lectiu de dilluns a divendres a les instal·lacions i/ o en l’entorn del centre educatiu. S’oferiran als participants un programa d’activitats didàctiques i lúdiques vehiculades en llengua anglesa i dissenyades per respondre als interessos i inquietuds pròpies de les edats dels alumnes, per motivar-ne l’aprenentatge.

Esperem que aquests tallers siguin ben profitosos per a l’alumnat del centre. #ESTFSE21