TAL COM SOM, espectacle de final de curs d’AED

TAL COM SOM és un espectacle d’introspecció a un mateix.
L’alumnat d’arts escèniques i dansa de 4t d’ESO, va mostrar a un públic sensible, el seu treball dramatúrgic a través de la seva experiència de vida. Es van posar en escena, els seus dubtes, les seves passions, les seves descobertes i les seves pors. El públic va poder compartir un petit debat sobre el procés de creació de l’espectacle. L’alumnat va mostrar una gran valentia exposant els seus pensaments.
Aquest curs els ha ajudat a descobrir-se i a conèixer el grup, establint un vincle de creació molt intens. El respecte, la mirada crítica, la reflexió col·lectiva i la seva interpretació ha potenciat la peça presentada. Esperem que les vivències viscudes amb el teatre els acompanyi al llarg de la seva vida.

SALUT I TEATRE!