Sortida Fira de l’Ensenyament

El passat divendres 23 de febrer,  un grup d’alumnes de 4t d’ESO del nostre institut, van visitar la setena edició de la Fira de l’Ensenyament d’Igualada, celebrada a l‘edifici municipal de l’ antic Escorxador. Els alumnes van poder informar-se sobre l’oferta educativa després de l’ESO; Programes de Formació i Inserció, Cicles formatius de Grau Mitjà i Superior, Ensenyaments artístics reglats i els programes d’ una trentena d’Universitats, com ara el Campus Universitari d’Igualada.

També exposaven les seves possibilitats professionals, els Mossos d’Esquadra, els Bombers de la Generalitat i els Agents rurals