Situació de nevada

Estat de l’institut avui dimecres, 28 de febrer

• Suspès el transport escolar. Es reprendrà la normalitat de cara a dijous.
  • El centre escolar ESTARÀ TANCAT MENTRE NO HI PUGUI ARRIBAR PROFESSORAT PER ATENDRE L’ALUMNAT. En cas que puguem obrir, no hi haurà activitat lectiva i es realitzarà una funció exclusivament d’acollida.
  • Tots els canvis es comunicaran a través de la pàgina web del centre.

ATENCIÓ: A les 11h es dona per tancat definitivament el centre, ja que la situació meteorològica no millora. Demà a les 7:30 es reprendrà l’activitat normal.

Recordem a les famílies de 3r d’ESO que la reunió d’aquesta tarda (Caminant per la Comarca) està anul·lada i es passa a dimecres vinent, 7 de març.

Seguiu les indicacions que dona Protecció Civil: http://interior.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/proteccio_civil/consells_autoproteccio_emergencia/riscos_naturals/nevades_glacades_i_onades_de_fred/index.html