Setmana de la Ciència 2023

Ja s’acosta la 15a Jornada de la Ciència, i ho farà amb propostes per a tots els cursos amb l’objectiu d’apropar la Ciència i la Tecnologia, fomentant les vocacions científiques entre l’alumnat.

📍15 al 17 de novembre

Amb motiu del centenari del naixement del bioquímic Joan Oró i Florensa, la figura i trajectòria científica d’aquest cèlebre investigador lleidatà, referent internacional en l’estudi de l’origen de la vida, esdevindrà el fil conductor de la Setmana de la Ciència.

L’autora del cartell publicitari d’enguany ha estat Elisabeth B. F., alumna de 4t ESO B de l’optativa d’Educació Visual i Plàstica.