Segona sortida de l’Escola d’espectadors/es de teatre de l’Institut Vallbona d’Anoia

Anar al teatre és un acte social que crea comunitat. Cada any fem tres sortides de teatre amb joves i adults de la comunitat educativa del centre. El passat dissabte 2/3/2024 vàrem assistir a la segona sortida per veure Els Watson. Aquesta comèdia britànica de Laura Wade, dirigida per Josep Maria Mestres, recupera la novel·la de Jane Austen i planteja un final per a Emma Watson i les seves germanes.

L’anglesa Laura Wade, guanyadora del prestigiós Premi Laurence Olivier, signa aquesta obra de teatre contemporani, brillant i magnètica.

L’institut participa en programa Llegir el Teatre, on el Bibliobús Montserrat ens proporciona els llibres de les obres que anem a veure al Teatre Nacional de Catalunya. Els ajuntaments adjunts al centre, el de Vallbona d’Anoia, de La Pobla de Claramunt i de Cabrera d’Anoia ens faciliten el viatge amb un bus que ens trasllada al teatre. El debat postfunció és magnífic, tothom dona la seva visió de l’espectacle, construint col·lectivament un nou record teatral a través de les calidoscòpiques mirades del grup. Sempre és un plaer comptar amb alumnat, docents, familiars i amics que s’apassionen amb el teatre.

Recordeu que la propera sortida serà el 25/5/2024 per veure Els criminals de Ferdinand Bruckner. La Direcció i dramatúrgia  és de Jordi Prat i Coll

Salut i teatre!