Sant Jordi 2023

Divendres, 21 d’abril hem celebrat la Diada de Sant Jordi.

El professorat del Departament de Llengües juntament amb la cap d’estudis, ha dissenyat una diada que ha resultat molt espectacular, amb tallers de manualitats, cursa de la diada, lectura en veu alta, etc.

Destaquem també el mural que s’està fent al mur del pati, amb un preciós drac que l’alumnat artístic de l’institut ha iniciat.

Tots els grups han tingut també l’oportunitat de pujar a l’ajuntament a visionar el documental de Rubén Guindo “Perder”, un curtmetratge que exposa les addiccions a les pantalles dels joves, i que ha impactat a l’alumnat i el professorat. Aquest acte ha estat organitzat per l’Ajuntament de Vallbona d’Anoia.

L’AFA de l’institut ha convidat a tot l’alumnat a esmorzar coca i xocolata, com ja és tradició, i també ha fet arribar una rosa a totes les persones que treballen al centre.

Finalment s’ha realitzat l’entrega de premis i reconeixements als diferents treballs i projectes de l’alumnat al centre.

En resum, ha estat una fantàstica diada i esperem que tothom gaudeixi la del dia 23 acompanyats de família i amics.