Ràdio INS Vallbona d’Anoia

Enguany, us presentem un nou repte molt il·lusionant: Ràdio INS Vallbona!

Donem veu a l’alumnat de l’institut sota el lema que ells mateixos han definit com a eix vertebrador d’aquest nou repte: “Comuniquem, expressem, compartim i difonem”.

Teniu disponible la 1a Temporada realitzada durant el primer trimestre amb seccions molt interessants creades pel mateix alumnat. Es tracta dels següents programes radiofònics: Talents ocults, Tendències adolescents, Dades curioses i Acudits i humor.

Podeu seguir-nos a través del web Ràdio INS Vallbona que ha creat l’alumnat amb enregistraments, fotografies, opinions personals, etc. En aquest nou espai, el protagonisme principal recau sobre la veu del nostre alumnat. Alcem la veu!