Proves Cangur 2017

Enguany una trentena d’alumnes del nostre centre van participar a les proves Cangur de matemàtiques que es van celebrar el passat 16 de març. Aquestes proves, organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, tenen com a objectiu difondre les matemàtiques i motivar i estimular als alumnes en aquest àmbit. Les proves són de caràcter voluntari i tenen lloc de manera simultània en 21 països europeus.

Enguany, 2 dels alumnes participants del nostre centre es troben dins del 5% d’alumnes amb millor puntuació. Aquests alumnes són:

• Eric Armengol Santos de 2n d’ESO. Només un 2,5% del total d’alumnes participants de 2n d’ESO han tingut millor puntuació que ell.
  • Josep Borràs Borràs de 2n d’ESO. Només un 3,1% del total d’alumnes participants de 2n d’ESO han tingut millor puntuació que ell.

Des del centre felicitem aquests dos alumnes pel seus excel·lents resultats i encoratgem a la resta de participants a seguir treballant i gaudint de les matemàtiques!