PROJECTE EN ÒRBITA AMB EL TNC

En Òrbita, la nova proposta del Servei educatiu i social del TNC, combina a través del teatre comunitari, processos d’aprenentatge. Dona veu a col·lectius que es troben en una situació de vulnerabilitat i els posa en contacte amb joves de diferents instituts per tal d’apropar els dos mons. Així, els participants es formen tot treballant sobre necessitats reals de l’entorn amb l’objectiu de millorar-lo. Aquest curs  2023-24, l’Institut Vallbona d’Anoia, amb l’alumnat d’Arts Escèniques i Dansa, ha estat escollit per participar en aquest repte tan engrescador.
S’evidencia la capacitat educativa i de transformació social que tenen les arts escèniques. El procés de creació compta amb l’assessorament d’un artista que guia i acompanya als grups. El 14 de desembre es presentarà la peça col·lectiva a Barcelona.

Salut i Teatre