Projecte Altaveus

Des del mes de novembre es va posar en marxa el projecte Altaveus, en el que els joves de l’institut de Vallbona d’Anoia van iniciar el seu camí com a joves corresponsals de la informació.

La regidoria de Joventut va presentar aquest projecte als joves i mitjançant una votació entre els estudiants, es van escollir els 16 joves que conformen l’equip d’Altaveus 2017-2018.

Avui ha finalizat la primera edició del projecte després de 6 trobades on els joves han rebut i han donat informació, on han estat protagonistes del traspàs d’informació entre estudiants sobre les diverses activitats que es fan al municipi i, també cal destacar l’aprenentatge que han realitzat sobre la importància d’escoltar les persones, la cohesió de grup i el paper de la comunicació en la nostra societat.