Pla d’obertura de centres

Accés al document: ➡ Pla d’obertura INS Vallbona d’Anoia

Accés al formulari per demanar cita: ➡ https://bit.ly/citapreviaform (Obert a noves cites)

Declaració responsable de les famílies: ➡ A817 Declaració responsable famílies ESO

A partir de l’1 de juny i sempre que estiguem en Fase 2, s’activa l’obertura dels centres educatius. En el nostre cas, seria a partir del dia 3 de juny perquè els dies 1 i 2 són festius. Horari d’atenció presencial: de dilluns a divendres, de 10 a 12h.

Per tal de preveure quins espais i quins docents necessitarem, ens cal fer una previsió, i a més ens cal seguir totes les mesures de protecció i higiene que ens marca el Departament de Salut.

L’activitat lectiva acabarà telemàticament el dia 19 de juny, així doncs, podran venir al centre aquell alumnat que necessiti aquestes atencions, sempre que no es puguin fer telemàticament:

• atenció tutorial
  • atenció emocional
  • recollida de material
  • orientació educativa (exclusiu per a l’alumnat de 4t d’ESO)

L’accés al centre es farà sempre que hi hagi demanada una cita prèvia i haureu de portar descarregada i emplenada la declaració responsable de les famílies.

Descarrega’t l’infografia amb el resum:   Pla d’obertura de centres INS Vallbona d’Anoia