Paper d’alumini? no gràcies!

Els alumnes de segon d’ESO de l’institut han preparat una campanya de conscienciació per a tota la comunitat educativa per minimitzar i, si pot ser, evitar l’ús del paper d’alumini al centre. Aquí us presentem el primer pas que són els treballs grupals que s’han elaborat dins la matèria de física i química per treballar la competència d’adoptar mesures amb criteris científics que evitin o minimitzin els impactes mediambientals derivats de la intervenció humana.

A la vegada també estem complint amb un dels principals objectius del comitè ambiental d’enguany que és el d’evitar l’ús del paper d’alumini i buscar solucions alternatives.

Clica aquí

1. Maite

Molt bona feina. A la nostra escola també estem fent aquesta campanya i ens hem inspirat en la vostra. Gracies