Orientació educativa 4t d’ESO 2021

Estem treballant en l’orientació educativa dels vostres fills i filles de cara al curs vinent, tant si tenen el graduat d’ESO com si no el tenen.

Us fem arribar informació del vostre interès:

• Minifira de l’ensenyament: dijous 22 d’abril, aquí a l’institut. Vindran tècniques d’educació del Consell Comarcal de l’Anoia a assessorar l’alumnat de 4t d’ESO. Tindran atenció personalitzada amb elles.
  • Fira de l’ensenyament d’Igualada: Hi ha xerrades informatives divendres 16, des de l’institut i dissabte, 17 d’abril a les 12:00h, per a les famílies.
  • PFI Piera: vindran el 6 de maig per atendre personalitzadament els alumnes que no obtinguin l’ESO i que vulguin cursar aquests estudis
  • Web triaeducativa.gencat.cat on podeu consultar tota la informació d’arreu de Catalunya.