Valorem l’estat d’un tram del riu Anoia

El Pau Fernández i l’Abel Serrano, alumnes de 3rB i membres de la comissió ambiental de l’institut, han col·laborat en la recollida de dades per valorar l’estat del tram de Riu Anoia al seu pas per Vallbona d’Anoia que tenim apadrinat en el marc del Projecte Rius de l’Associació Hàbitats.

El recull de dades es trametrà a l’associació i formarà part de la campanya de primavera.

Amb aquesta jornada ens hem estrenat en aquest projecte que duem a terme com a escola verda i esperem que puguem fer moltes campanyes més i així ajudar la comunitat a tenir dades actualitzades de l’estat dels rius de Catalunya.”