L’INS Vallbona d’Anoia guanya el premi de la UEA Química

El mes de novembre, la Unió Empresarial de l’Anoia, a través de la sectorial UEAQuímica convocava un concurs adreçat a les escoles de primària i els instituts de secundària de la comarca per poder-los transmetre el gust per la química. La professora Xesca Vela va participar-hi amb el seu grup d’alumnes de 1r d’ESO i van editar un vídeo emotiu que ens ha portat a guanyar el premi de secundària, que consta de la dotació de material de laboratori valorat en 300€.

Els membres de la UEA, es van apropar el passat dimecres a l’institut a fer entrega del material amb què han premiat el centre: un voltàmetre, diversos utillatges de laboratori, una lupa-microscopi amb pantalla digital, reactius i indicadors que serviran per potenciar el treball pràctic que duem a terme al laboratori amb tot l’alumnat d’ESO.

Els alumnes de 1r d’ESO van estar molt contents per haver participat en aquest concurs  i d’haver arribat a assolir un dels 5 premis que es donaven.