Jornades de Ciència 2023

L’alumnat de Vallbona va poder gaudir d’un seguit d’activitats i xerrades, durant els dies 15 al 17 de novembre, amb les que van poder apropar-se més a la Ciència. Algunes de les activitats van ser:

Experiments de ciència: deflagració del cacau

III Campionat MathDice

Planetari de l’Univers

Cinefòrum

Visita ADF (Agrupació Defensa Forestal)

Taller de primers auxilis

Assaig de teatre:
es va fer un assaig obert amb públic de la marató de teatre fòrum de l’INS VALLBONA D’ANOIA. L’alumnat del centre va poder gaudir de les escenes que la Companyia On Ser Teatre presentava. L’alumnat d’Arts Escèniques i Dansa ha treballat les injustícies socials i ha creat la dramatúrgia de les seves escenes on opressors i oprimits es relacionaven i el públic se sentia interpel·lat per les situacions de cyberbullying, violència física, marginació per l’aspecte físic, per l’orientació sexual o pel lloc d’origen o la manera de vestir. També l’abús de poder i la submissió química per obtenir relacions sexuals no consentides. L’alumnat ha denunciat aquestes escenes basades en la realitat. Fem consciència a través del teatre, com feia Augusto Boal. Gràcies a la Xixa Teatre que ens ha Ahir es va fer un assaig obert amb públic de la marató de teatre fòrum de l’INS VALLBONA D’ANOIA. L’alumnat del centre va poder gaudir de les escenes que la Companyia On Ser Teatre presentava. L’alumnat d’Arts Escèniques i Dansa ha treballat les injustícies socials i ha creat la dramatúrgia de les seves escenes on opressors i oprimits es relacionaven i el públic se sentia interpel·lat per les situacions de cyberbullying, violència física, marginació per l’aspecte físic, per l’orientació sexual o pel lloc d’origen.