Jornada especial de Nadal

Avui dia 22 de desembre de 2015, la jornada de Nadal interromprà el ritme natural de les classes, amb un horari també adaptat a les activitats que es desenvoluparan:

De 8 a 11h: Tallers diversos a les aules del centre

De les 11 a 11:45h: Pati i inscripcions a la gimcana nadalenca davant de consergeria

De les 11:45 a les 13h: Gimcana nadalenca amb premis al 1r i 2n equips classificats i millor equip disfressat.

De les 13 les 13:30h: Al pati de l’institut, repartiment de premis, cloenda i cançó de Nadal amb professors i alumnes.

A les 13:30h es donaran per finalitzades les activitats i el transport escolar recollirà l’alumnat per dur-los a casa. Ens retrobem de nou el proper 8 de gener de 2016. Gaudiu les vacances, carregueu piles i ompliu-vos de bons desitjos de cara al proper any que entra!