Jocs Florals 2019

La  convocatòria dels Jocs Florals  s’adreça a tot l’alumnat amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita dels alumnes, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya.

1. Les categories establertes són les següents:
    1. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria
    2. Alumnat de 3r i 4t  d’educació secundària obligatòria
    3. Conte audiovisual i il·lustrat (només alumnat)
    4. Professorat i PAS
    5. Mares, pares i tutors legals d’alumnes
    6. Premis especials de treballs a l’aula: fem contes de ciència a 1r i 2n, fotografia matemàtica a 1r i cal·ligrames a 3r i 4t
  2. Els treballs es poden presentar en qualsevol llengua.
  3. La modalitat pot ser poesia, prosa, teatre o còmic i  conte digital per a la categoria C.
  4. El tema és lliure.
  5. Els treballs presentats han de ser individuals; només en la categoria C podran ser col·lectius (màxim 3 alumnes).
  6. Característiques de la presentació:
  • L’extensió no pot ser superior a 2 fulls.
  • El tipus i el cos de la lletra han de ser Arial 12.
  • El format ha de ser en DIN A4, a una sola cara i a doble espai.
  • Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt a la dreta la categoria i el pseudònim.
  • És imprescindible que els treballs arribin corregits pel que fa a l’ortografia, la sintaxi i el vocabulari.
  • El conte digital ha de tenir una durada màxima de 4 minuts.
  1. El termini de presentació dels treballs serà el 29 de març de 2019. El lliurament dels treballs es farà mitjançant el formulari dels Jocs Florals que trobareu a la pàgina web del centre. Nova data de lliurament: 5 D’ABRIL DE 2019
  2. Es crearà un jurat per a les categories de treball escrit i un jurat per a la categoria del conte digital i il·lustrat. Els jurats seleccionaran un treball per a cadascuna de les categories.
  3. El veredicte dels jurats i el lliurament de premis es durà a terme el dia de Sant Jordi.
  4. Els treballs guardonats es penjaran a la pàgina web de l’institut i tindran opció a participar als Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Presentació dels vostres treballs: https://goo.gl/forms/GGfQ8pv8olBdhff12