Intercanvi Lycée Jeanne d’Arc de St Ivy i l’INS Vallbona d’Anoia

Enguany, vint alumnes del nostre centre de primer a quart d’ESO han participat en l’intercanvi que s’ha realitzat  entre nosaltres i el col·legi Jeanne d’Arc-St Ivy de Pontivy, a la comunitat de Morbihan de la Bretanya Francesa.

En l’intercanvi, que s’ha realitzat del 23 al 30 de maig, els alumnes han conviscut en família i han realitzat diferents activitats: accrobranche, visita a l’Abadia del Bon Repòs i al circuit megalític en la Guerande, visita de la ciutat de Pontivy i la seva historia. També van visitar la ciutadella de Port Louis i la base de submarins de Lorient (que va jugar un paper molt important durant la segona guerra mundial).

Els alumnes també van ser rebuts per l’alcaldessa i durant el cap de setmana van poder realitzar diferents visites amb les famílies com El Mont Saint Michel, Finisterre, Vannes, El golf de Morbihan i diferents activitats: Kingoland, festival Art Rock…