Guia de consulta per a l’acompanyament emocional de l’alumnat

Estem vivint temps d’incertesa, en una situació que afecta en diferent grau tant a infants i joves com a adults. Segur que aquesta situació de pandèmia deixarà petjada a les nostres vides, individuals i col·lectives. Aquesta petjada serà, de ben segur, diferent en funció de les experiències que ens hagi tocat viure.

Des de l’EAP de l’Anoia s’ha elaborat una “Guia de consulta per a l’acompanyament emocional de l’alumnat”. En aquesta guia s’han organitzat diferents materials elaborats per experts que poden servir d’ajuda per a gestionar els aspectes emocionals dels alumnes i famílies que ho requereixin.

Podeu trobar la Guia en el següent enllaç.

Esperem que us pugui ser d’utilitat.