Escola d’espectadors 22-23

No us perdeu l’Escola d’Espectadors de l’institut!

L’escola d’espectadors/es de teatre és un projecte entre el TNC (Teatre Nacional de Catalunya), el Bibliobús de Vallbona i l’Institut de Vallbona d’Anoia, amb la col·laboració dels Ajuntaments de Vallbona d’Anoia, La Pobla de Claramunt i Cabrera d’Anoia.

Es tracta d’un projecte similar a un club de lectura al qual se li suma veure l’obra. La biblioteca ens proporciona els llibres de les obres de teatre per tal que les puguem llegir a casa i posteriorment, anem a veure l’espectacle i el valorem conjuntament. Els Ajuntaments subvencionen el transport fins al teatre. Les entrades tenen un cost reduït.

Us animeu? Us podeu inscriure trucant a l’institut al 937719800 o enviant-nos un correu a

📨eevallbona@gmail.com

No us ho perdeu, la primera obra al Teatre Nacional de Catalunya és al novembre!

Espectacles del curs 22-23:

1. Zona inundable – 5 de novembre
  2. Terra baixa – 21 de gener
  3. El temps i els Conway – 15 d’abril

Les persones interessades a formar part d’aquest projecte rebran el llibre per poder Llegir el teatre abans d’anar-hi.

Cada persona es compra la seva entrada amb el codi que us facilita el centre, que inclou un descompte en el preu de l’entrada.

Poden apuntar-se alumnat, famílies i amics sempre que hi hagi un vincle amb el centre educatiu. També és obert al professorat i PAS, així com als seus familiars i amics.