ESCOLA D’ESPECTAD@RS DE TEATRE

CLICA AL QÜESTIONARI PER FORMAR PART DE L’ESCOLA D’ESPECTADORS DE TEATRE

Presentació Escola d’Espectadors 20-21

Benvolgudes famílies,

Engeguem de nou  l’escola d’espectad@rs de teatre de l’institut amb el protocol de seguretat. És un espai per potenciar la convivència al centre i la relació entre adolescents, docents i famílies.
Us recordem que aquesta escola pretén ser un nexe d’unió cultural potenciant la lectura d’obres de teatre, la visualització de l’obra de teatre i la reflexió col·lectiva sobre la qualitat artística dels espectacles.
La vostra implicació és essencial per millorar la pràctica educativa i sociocultural al centre.
Us convoquem a una reunió virtual el dia 15 d’octubre a les 19h per explicar-vos el funcionament.
US PASSAREM ENLLAÇ DE CONNEXIÓ
Si penseu que a d’altres persones també els pot interessar, podeu convidar-les a la reunió. Recordeu que està obert a la comunitat educativa del centre i a les poblacions adjuntes: la Pobla de Claramunt, Vallbona d’Anoia i Cabrera d’Anoia.
Atentament,
Xesca Vela