#ERASMUSDAYS2020

Fa quasibé un any us informàvem de la primera trobada del projecte “Erasmus TV International” a Istambul, Turquia, on la comunitat educativa de l’institut Aziz Sancar Anadolu Lisesi ens va acollir amb els braços oberts i ens va mostrar el bo i millor de la seva cultura i costums. Una de les moltes activitats que vem fer durant la nostra estada va ser participar en el primer episodi de la sèrie d’Erasmus TV International on reconeixereu ex-alumnes nostres com la Bruna Rabell i l’Arnau Armengol i les professores de l’Erasmus Àngels Sendra i Carme Flores.

Tenim moltes ganes de recomençar l’Erasmus Creativity club i seguir treballant en el nostres projecte Erasmus+ KA2 Erasmus TV International tot i que haurà de ser de forma virtual. Aviat tindreu més notícies del nostre grup impulsor de l’Erasmus TV International i de com formar part. Us deixem unes quantes fotos dels diferents clubs del projecte.

Aprofitant els #ERASMUSDAYS2020 hem volgut fer un Flipgrid amb testimonis d’alumnes, ex-alumnes i professors que ens expliquin la seva experiència en projectes Erasmus i com els ha ajudat a obrir horitzons. És un conjunt de vídeos que anirà creixent al llarg d’aquests dies.