ENHORABONA GUILLEM!

Ahir vam acompanyar al Guillem Hervàs de 4t d’ESO a recollir el premi al millor vídeo del concurs anomenat “Molècules que ens ha canviat la vida”, organitzat per la secció de ciències i tecnologia de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC).

El concurs consistia en escollir una molècula que pensessin que els havia canviat la vida i fer-ne un vídeo divulgatiu de 90 segons. El Guillem va escollir la CEL·LULOSA i amb aquest treball va guanyar en la categoria d’ESO. Es van presentar ni més ni menys que 80 vídeos de tot Catalunya!

Des de l’institut valorem molt la feina feta per tots els nostres alumnes de física i química i biologia i geologia que van concursar (en total hi van participar 5 vídeos).

En l’acte d’entrega dels premis vam poder escoltar una conferència sobre l’emergència climàtica a càrrec de la Cori Calero i la presentació d’un llibre sobre Compendi d’un curs de filosofia química, de Stanislao Cannizzaro.

Enhorabona Guillem!