Els alumnes de 3r C fan un moble d’intercanvi de llibres

Benvolguts i benvolgudes,

Som l’Ander, la Marta, el Marc, la Lucía, el Jacob, l’Eli i l’Èrik, els alumnes del grup reduït de català de 3r. Volem informar-vos i mostrar-vos, a través d’aquest vídeo, el projecte que hem realitzat durant els darrers dies del primer trimestre del curs, els quals hem dedicat a la lectura.
Ens hem atrevit a fer un moble d’intercanvi de llibres reutilitzant materials de l’Institut: palets, reixa, paper negre d’embalatge, etc. Volem promoure l’intercanvi de llibres. El vam inaugurar l’últim dia abans de marxar de vacances de nadal amb tots els alumnes i professors que van poder venir. Ens va fer molta il·lusió la vostra presència.
Es trobarà a l’espai que hi ha davant de consergeria, a la petita sala d’espera, i tothom podrà fer-ne ús. El seu funcionament és el següent: deixes un llibre i en pots agafar un altre. Sí! te’l pots endur a casa i quedar-te’l si t’agrada. El nostre objectiu és fomentar la lectura entre els nostres companys i professors. Demanen que tothom tracti amb respecte aquest nou espai i en gaudeixi molt. L’hem fet amb molta il·lusió.
Esperem que us agradi!